Am I the only one?
Terrrvetuloa angstisen blogimerkinnän pariin. Kitisevät urpot voi lopettaa lukemisen än yy tee NYT!

Ja asiaan. 
Tää päivä on ollu vaan niiin perseestä. Tai tavallaan ei, oon ollu tänään enemmän ei-surullinen kun yleensä ( = yleensä oon sadface, tänään oli hetken hyvä olla..

Mulla siis suomeks oli tänään tättärättäräää, se vidun terveydenhoitaja. Mä VIHAAN niitä. Koska mä pelkään niitä niiin vitusti.

Menin sinne ja tydydydyyyyyyyyyy, jouduin tekeen ''mielialakyselyn'' eli suomeks se oli vaan ihan normi beck mut eri nimellä. Olin varmaan kivan järkyttyneen näkönen kun sain sen paperin eteeni. ( lisäks sain jonku päihde-kyselyn, mut siiihen oli paljon helpompi valehdella. ) 




Täytin sitä kyselyy ( kakspuoleinen, ei mtn hirveen montaa kysymystä ) varmaa 20min. vähintää. Mä vaan mietin että viittinkö laittaa miltä musta oikeesti tuntuu. Tulos: en laittanut sitä miltä musta oikeesti tuntuu.

Oon tehny noit beckejä netis ja bdi:n ja deps-seulan, saanu niistä jo viimeset 4kk tuloksen että ''saatat olla vaikeasti masentunut'' ja muuta paskaa. sen takia mun oli pakko huijata. EN mä halua mtn. apua. En haluu et mun läheiset tietää kuin paha olo mulla on koska 1- Niitä ei kiinnosta ja 2. Niillä on jo valmiiks tarpeeks mietittävää ilman mun ''ongelmiikin'' 

Niinpä tein kompromissin ja laitoin melke kaikkii jtn siit pirteen ja kuolleen väliltä. Huono juttu. Tulos: ystävällinen ja mukava ( meiän terveydenhoitaja on oikeesti tosi kiva ) alkaa tyrkyttää mulle keskusteluapua ja oli sillee ''pitäsköhän huolestuu''. No mää tietenki sanoin että ei kiitos keskusteluavulle ja sanoin että ei pidä huolestuu, oon vaan ny niin väsyny koska nukuin huonosti.

HAHAHHAHA, paskin tekosyy ikinä.
Ja vitut, mun olis pitäny ''nukkuu huonosti'' ( siis todella huonosti ) viimeset 4 kk. Vittu oikeesti jos olisin ollu ihan rehellinen niin se muija olis varmaa käskeny mut jollekki kallonkutistajalle saman tien :DD Eheeeei, ei tällä kertaa! Vittu mä en kerro niille mitään! Ne ei saa mua pilaan  mun läheisten elämää yhtään enempää.--


Kiitos ja hei -- mielipaha--

post scriptum. Oon syäny tänään vitusti liikaa
p.p.s kävin myäs kävelee about 6km. Jouuu.. -.-