Ja jälleeeen tajutonta angstausta luvassa. Anteeks jo etukäteen.

1. Oon tyhmä.
2. Oon läski
3. Oon säälittävä
4. Ketään ei kiinnosta

Ekana, oon tyhmä, koska valitan jatkuvasti ( kuten ootte ehkä huomennu ) vaikka syy on kuitenki aina mussa. Aiheutan ite ongelmani olemalla vaan yksinkertasesti näin helvetin tyhmä idiootti. Mä en tee muuta kun vääriä valintoja, enkä ees tiedä mitä haluan.

Toisena, mä vaan oon ihan hillitön pulla. Tää maha on oksettava. Ja sitten mää vaan syön ja syön ja syön ja syön. Ja lihon ja lihon ja lihon. Mää haluun laihtua 5 kilooo. Tänään syöty:
- jukurttii med banaaninpalat
- perunaa ja kalaa
- sämpylä
-mandariini

HUAH. Syön aina liikaa. Oksettavaa. Mun piti mennä lenkille mutta nukahdin ja nukuinki sitten 2,5 h. Vittu.
'




3. Oon säälittävä, kerjään vaan koko ajan säälii ja huomioo, oon säälittävän tyhmä ja ruma.  Oon rasittava, ärsyttävä paska. Kitisen kaikille kaikesta...

4. ...vaikkei ketään vois vähempää kiinnostaa mitä mulle kuuluu. Ne tietää et oon tyhmä.

Mää haluisin vaan kuihtua pois.